**PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN INI HANYA DIKEMASKINI SETAHUN SEKALI
TAHUN 2021
TAHUN 2020
TAHUN 2019
TAHUN 2018
Tahun 2017
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari sehingga Mac 2017
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Sehingga Ogos 2017
Tahun 2016
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari sehingga November 2016
Tahun 2015
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari sehingga Oktober 2015
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari sehingga September 2015
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari sehingga Ogos 2015
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari sehingga Julai 2015
Pencapaian Piagam Pelanggan Majlis Perbandaran Kuala Kangsar bagi tahun 2015 dipaparkan secara sebulan sekali.
ARKIB
Tahun 2014
Tahun 2013
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari sehingga Disember 2013
Tahun 2012
Tahun 2011
Tahun 2010
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pusat Setempat (OSC)
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pelesenan
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Kebersihan (1)
- Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Kebersihan (2)
Tahun 2009